<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom">
	<channel>
		<title>Ukrývá Sibiř pomník mimozemšťanů?</title>
		<description>Diskutujte Ukrývá Sibiř pomník mimozemšťanů?</description>
		<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir</link>
		<lastBuildDate>Tue, 07 Apr 2026 09:35:28 +0000</lastBuildDate>
		<generator>JComments</generator>
		<atom:link href="http://www.novakoviny.eu/component/jcomments/feed/com_content/410" rel="self" type="application/rss+xml" />
		<item>
			<title>Alex napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-1006</link>
			<description><![CDATA[Hej a co geologicky radar ??? Kdyby to nekdo opravdu chtel prozkoumat, tak se rozestavi cidla, pocitac, programek , a oprostred toho vseho strilite beranidlem do zeme .... a pokud to neco ma opravdu jinou hustotu nez okoli, dostanete opravdu presny tvar. Kdyz takhle najdou kosti Dinosauru, tak proc ne opravdu velkej kus zeleza....]]></description>
			<dc:creator>Alex</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 06 Feb 2015 12:11:43 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-1006</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-1005</link>
			<description><![CDATA[Jo, když si to prohlédneš,jsou to nejméně tunové kamínky,bez techniky, skrejpru, občas i dynamitu, nakladače,nákla ďáků bychom to nezvládli,rukam a ne. Tak leda 2 metry, pracoval jsem na Rožínce jako hlubič na Jasanu II, vím o čem mluvím. Ideálně postavit tam těžní věž a šlo by to, nebo začít nabírat z úpatí hromady a rozvážet to. Honza]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Feb 2015 20:58:43 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-1005</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Pavel napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-1004</link>
			<description><![CDATA[Větší problém vidím spíše v časové náročnosti, několik měsíců (jak dlouho tam je léto?) ale hlavně legislativě, respektive povolení. Asi bych se nechtěl nechat zavřít i do dnešního ruského vězení pro nějaký (libovolný) těžký zločin, nebo v případě úspěchu (obvinění je jisté), si nechat ukrást nález nějakým Ivanem. Ještě obtížný hmyz přes léto, znamená pracovat kompletně zahalený .. Expedice by to byla určitě zajímavá a za předpokladu "jen vytahování šutrů rukama" i technicky uskutečnitelná.]]></description>
			<dc:creator>Pavel</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Feb 2015 15:55:46 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-1004</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Pavel napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-1003</link>
			<description><![CDATA[Zajímavá diskuze. O tomto kráteru jsem už v minulosti četl. Každopádně ... Vyhloubit šachtu 100-150m hlubokou v rozrušené hornině (jen vyhrabávaní šutráků) určitě není neproveditelné i v těchto končinách. To co k samotnému provedení je asi nejvíce potřeba jsou zkušenosti s hloubením. A opravdu, společně s velkým usilím, k tomu ta sekera stačí ... ale dvě nebo tři budou lepší .. dřeva na pažení je kolem dostatek, průměr jámy stačí podle mě i 2m. Kdo říká, že je třeba miliardy dolarů tak nevím o čem mluví. Tedy za předpokladu, že se razí, hloubí, pouhým vybíráním kamenů rukama, max krupáč, nebo nějaký hrot, tj. žádné vrtné nebo střelné práce. Můžou to ještě stížit zhošené hydrogeologické podmínky, jako třeba vysoká hladina podzemní vody, kterou by bylo nutné čerpat, nebo naopak permafrost (pravděpodobněj ší), rozuměj šutráky zamrzlé v ledu ... což nevím jak je náročné razit, ale asi dost.]]></description>
			<dc:creator>Pavel</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 03 Feb 2015 15:38:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-1003</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-390</link>
			<description><![CDATA[Ano, jsem skromný a nenápadný, nechtěl jsem to sám napsát, ještě, že mám Tebe, nabízím Ti funkci mluvčího nebo mluvky. Jak budou peníze a investor, zapřáhnu Šemíka, co jsem koupil od Cirkusu Humberto, má sice už 23 let, ale budu mu mávat před hubou jetelinou, snad tam dojedeme než zdechne. Potom začneme kopat co nejdříve. Ještě zalarmuji Mužíka a Genzera, mají praxi. H]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 15 Apr 2014 16:12:52 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-390</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-388</link>
			<description><![CDATA[Svět má velké štěstí, že má tebe, nejschopnějšího a nejodvážnějšího ze všech, který jednou ranou sedm zabil a pro kterého je vykopat něco v horách uprostřed Sibiře běžná kratochvíle. Kdy odjíždíš?]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Tue, 15 Apr 2014 13:36:12 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-388</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-378</link>
			<description><![CDATA[Ano Fando, je to možné, že jsem blázen, ale docela schopný a fundovaný, připravený na vše. Zbývá jediné, dostat se tam se vším a vykopat to. Jiná alternativa není a nechat to tam jen tak nejde. Musí to ven za každou cenu, dříve, či později. Také podívat se co se tam děje v noci okolo, proč zmizela rodina Jakutů a také vytáhnout jeden z kotlů, nejlépe ten, kde byly nalezeny jednooké bytosti v kovových oděvech. Když se to nepodařilo Ivovi Mackerlemu a ten kotle našel, musí se to podařit jinému čechovi. Zbytek národností a světa je rozmazlený a nikdy nic nedokáží. Stroj musí ven. Ahoj. H]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 13 Apr 2014 18:45:15 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-378</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-377</link>
			<description><![CDATA[Ne, se sekerou ne. Jen sekerou postavíme malou těžní věž. To je legrace. Jak jsem psal úplně poprvé - jsi blázen. A protože blázni si neuvědomují, že jsou blázni, tak tě nebudu přesvědčovat, že ne. Nemá to cenu, je to zbytečné.]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 13 Apr 2014 15:06:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-377</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-376</link>
			<description><![CDATA[Milý Fando, ne s kytarou a sekyrou, už jsem Ti řekl, že na to mám vzdělání, poměrně vysoké, praxi 7 let, prohluboval jsem důl Dolní Rožínka Jasan II do hloubky 1200m, průměr jámy 20m. Takže to je konečná odpověď pro Tebe. Sekyrou postavit ze smrků malou těžní věž, malý naftový motor a generátor se stabilákem, pár metrů lan a maličkostí a těžíme stěrk. To, co pro jiné je nepředstaviteln é, pro mne je to celkem jednoduché. 150 m je malina. Co kdo píše mne nezajímá. Ale bohužel, je zapotřebí těch pár peněz, byrokratická povolení atd., na jednoho je to moc. Takže nakonec máš pravdu, lidstvo se svou hloupostí samo zahubí a nedozvíme se, co tam dole leží. H]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 13 Apr 2014 14:25:10 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-376</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-375</link>
			<description><![CDATA[Vždyť i na konci článku se píše, že je to prakticky neproveditelné, a tady na to chcete jít s kytarou a sekerou. Neuvěřitelná dětinskost :-) Já samozřejmě chápu, že ve fantazii tam může být cokoliv a taky bych byl pro to zjistit, ale prostě to nejde. Už jsem to psal - takový ranec peněz na to prostě nikdo svéprávný nedá. Jediné řešení je počkat až věda a technika pokročí tak daleko, že to půjde identifikovat na dálku, bez kopání. To se ale nejspíš nestane, nejspíš se dřív sami zničíme, nebo - a to je nejpravděpodobn ější - ten kapitalizmus dobudujeme tak daleko, že nebudeme mít ani co jít a tak nám bude srdečně jedno co tam je.]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 13 Apr 2014 12:50:09 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-375</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-374</link>
			<description><![CDATA[Ano, pod pojmem "vykopat" jsemměl na mysli vyhloubit šachtu, na tu hloubku stačí průměr 5 metrů a horizontální chodby do hajcmanů. Až k té hroudě, jakž říkáš. Ale georadar zjistil pravidelné tvary a seismika v místě potvrzuje jemné vibrace, jakoby rotujícího zařízení, /třeba větrák na tamním WC/, což tedy asi vyvrací, že půjde o hroudu železa. Jinak souhlas. Honza]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 13 Apr 2014 07:52:06 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-374</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-373</link>
			<description><![CDATA[Pro začátek není nutné to vykopávat, stačí k tomu vyrazit šachtu a pár štol. Meteorický kráter v Arizoně se tak zkoumal - pravda, ovšem s vidinou, že tam bude velké množství železa, niklu a dalších kovů... Dovedu si ale představit, že Rusko není USA a Sibiř není Arizona, takže moc lidí se do toho asi nepožene]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 12 Apr 2014 16:41:31 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-373</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-372</link>
			<description><![CDATA[No a kdo asi dneska vyhodí několik miliard dolarů z okna jen aby zjistil, že je to třeba hrouda železa? Kolik myslíš že bys takových investorů našel? Napovím ti - žádného :-) Protože to není žádná investice, ale prostá ztráta peněz. Ale zkus to. Dej si inzeráty, třeba se ti ozve nějaký podobný blázen, který taky neví, že to vykopat nejde a už budete dva :-)]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 12 Apr 2014 16:15:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-372</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-371</link>
			<description><![CDATA[TAK FANDO TO NEBERU, MUSÍ SE TO VYKUTAT, JESTLI TO BUDU JÁ NEBO NEKDO JINÝ JE FUK, ALE S TÍM PRÁVE HRABOSI POCITALI ZE SE TAM HNED TAK NEKDO NEDOSTANE, CEKAJI AZ LIDI DOJDOU ROZUMU A MÍSTO DO VALEK DAJI PENIZE DO KONTAKTU, KTERÝ ĆEKÁ. JE ZAPOTREBI JEN NAJIT INVESTORA A JEDU. H]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Sat, 12 Apr 2014 06:49:11 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-371</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-368</link>
			<description><![CDATA[Sáhnout si na to prostě nepůjde, tohle žádné řešení nemá. Smiř se s tím. Náklady na takovouhle akci by byly astronomické (v miliardách dolarů), do toho nikdo svéprávný nepůjde. A s kytarou a sekerou si vyjeď v létě na čundr. V lese si vyber suchý strom, ale ať má aspoň 30 cm v průměru, sekerou ho pokácej, nakrať na metrová polena a až budeš hotový, tak si můžeš vzít tu kytaru a něco pěknýho zahrát :-)]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 11 Apr 2014 21:13:01 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-368</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-361</link>
			<description><![CDATA[Prosím Tě, asi jsi zaspal, přečti si celé Novákoviny a zjistíš, že tam byl velmi citlivý georadar, ten zjistil, co zjistil. Ale někdo musí stroj vyhrabat a vytáhnout, ne kecat o tom, co bylo naměřeno a co to asi možná pravděpodobně, zcela jistě, je anebo taky není. Kecalů a chytrých techniků tam bylo dost, teď chci konkrétní věc a sáhnout si na to. No a VO TOM TO JE. H]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 11 Apr 2014 07:14:27 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-361</guid>
		</item>
		<item>
			<title>j.a.n. napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-360</link>
			<description><![CDATA[Georadar]]></description>
			<dc:creator>j.a.n.</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 11 Apr 2014 06:57:29 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-360</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-359</link>
			<description><![CDATA[Navrhni jednodušší řešení. H]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 11 Apr 2014 06:50:54 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-359</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-358</link>
			<description><![CDATA[Vždyť to říkám, pořád dokola :-) Dokázal bys s pár chlapama, bagrem z bazaru, milionem dolarů a kytarou udělat cestu lesem z Liberce do Ostravy a v Ostravě se zakopat 150 metrů hluboko? Ani náhodou. A přitom by bylo asi tak stokrát jednodušší, než to o čem se bavíme na Sibiři.]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 10 Apr 2014 17:51:48 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-358</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-357</link>
			<description><![CDATA[Ahoj, je to jasné ale překážky v tomto případě nejsou tak velké, chce to jen peníze, pár chlapů, kteří ví i co jde, rozum při rozhodování, nebýt rozmazlený a umět si poradit ve všem. Taky kytaru, spojení přes satelit, Robinson R22, fyzika, lékaře, naftu, otevřený účet na milion dolarů, takže jen pár detailů. H]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 10 Apr 2014 17:16:31 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-357</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-356</link>
			<description><![CDATA[Ano, už na fotkách tady v tom článku je dobře vidět ten "sem tam strom", natož se dívat na Google Earth :-) A ani to ostatní ti nemá cenu vyvracet. Někteří lidé si prostě pořád dokola melou to svoje, argumenty nevidí, jen tu svoji představu.]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 10 Apr 2014 16:58:34 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-356</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-355</link>
			<description><![CDATA[Samozřejmě, že to není procházka růžovým sadem, ale podívej se na satelitní mapu, sem tam nějaký strom, žádný neprostupná tajga. Když tam prošel Kolpakov na koni, projedu tam s čímkoli i když to bude těžké. Komáři, ano, muchničky ano, jinak normál. Byl tam Ivo Mackerle a to byl můj blízký a dobrý kamarád. Nic takového, jak píšeš. Jen obyčejná divočina.]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 10 Apr 2014 16:47:03 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-355</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-354</link>
			<description><![CDATA[Jasně, nebát se :-) Z toho tvého Bodajba je to ke kráteru vzdušnou čarou 210 km! Celé to leží v sibiřských horách porostlých neprostupnou tajgou (v podstatě prales), v oblasti věčně zmrzlé půdy, široko daleko nikde ani živáčka, jenom hory a hory... V zimě mínus 40 až minus 50 a metr sněhu, v létě bažiny a mračna komárů a muchniček. Do konce života bys tam s technikou nedojel. A to na to chceš jít s pár starými náklaďáky, bagrem z bazaru a sekyrami. A pro naftu si asi budeš jezdit na kole :-) Vůbec nevíš o čem mluvíš. Celé je to prostě nesmysl a pro jednotlivce tvého typu jen naprosté fantazírování z horečky.]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 10 Apr 2014 16:00:24 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-354</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-353</link>
			<description><![CDATA[Pokračování 2 Chce to jen se nebát, trochu peněz a lidí a jít do toho. Místo toho, že okupují Ukrajinu, už to Ti Putinovi barabi mohli mít vykopané a vyhrabané rukama. Putin je hloupý Mongol a tak to vypadá a bude i nadále špatně vypadat. Ahoj. Jan Tauš, tel. 773033730]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 10 Apr 2014 07:40:36 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-353</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-352</link>
			<description><![CDATA[Kamaráde, tady se mýlíš jako moje babka zamlada, když si vzala dědka. Do Bodajba vedou koleje, pošleš to tam vlakem a potom 50 km po vlastní ose lesem a je za Tebou cesta. Navíc jsem musel po těžkém boji s KSČ pracovat jako razič v dolech, poté střelmistr a na hloubení na Dolní Rožínce na dole Jasan II jako hlubič v hloubce 1200m. Mám nejvyšší hornickou třídu a veškeré další technické vzdělání. Stačí mi pár chlapů se sekyrami, postavíme věž, dáme tam naftový stabilák s motorem a těžíme štěrk. Nevíš o tom kámo nic. Zaměstnám lidi v širokém okolí a udělám silnic. Mohu Tě ubezpečit, že za rok bychom klepali na kovový koráb co ještě možná funguje a tahali ho lanama na povrch. Do toho by pak šli finančně všichni na světě a konečně bychom dostali zaplaceno. Tak to je brácho.]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Thu, 10 Apr 2014 07:39:18 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-352</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-351</link>
			<description><![CDATA[ Místní poměry řešit nemusíš, smáli by se tam tak, až by se plácali do stehen. Bagr a pár náklaďáků klidně koupíš, ale ani je tam nedokážeš dopravit, natož pak na místě vyhrabat byť jen 10 metrů hlubokou jámu. A teď si představ, že ta "věc" je 150 metrů hluboko a možná ještě víc. Už ti svitlo jak je tvoje představa vykopat to naivní a srandovní? Něco jako chtít se potápět k Titanicu se šnorchlem.]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 09 Apr 2014 20:59:50 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-351</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-350</link>
			<description><![CDATA[Zdá se, že se komentáře pohnuly a čtenáři se svěřují se svými nápady. Sem s nimi.]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 20:33:33 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-350</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-348</link>
			<description><![CDATA[Rozhodně vědí co na svém území mají. Možná je dobré se podívat na prezentace Prof.Dr.plukovn íka Valerije Uvarova Ruské akademie věd Národní bezpečnosti. Upozorňuji, že na dezinformace mají rusové celé speciální oddělení takže informace je třeba pečlivě filtrovat. Vít Víte, tady Ti ručím za to, že to neví a ani netuší co na Sibiři mají. Na to dojde svět až bude pozdě. Honza Citovat]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 19:37:37 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-348</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-347</link>
			<description><![CDATA[Tady se někdo zbláznil :-) Možná máš pravdu, ale v Rusku něco prosadit zdravým rozumem nejde, potřebuješ vagon vodky machorku a potom to jde. Ale když vidím, co dělá ten magor Putin, přešla mně chuť. Primitivismus a analfabetismus ve vedení Ruska. Honza]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 18:39:50 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-347</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Fanda napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-346</link>
			<description><![CDATA[ Tady se někdo zbláznil :-)]]></description>
			<dc:creator>Fanda</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 17:34:53 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-346</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vít napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-345</link>
			<description><![CDATA[Rozhodně vědí co na svém území mají. Možná je dobré se podívat na prezentace Prof.Dr.plukovn íka Valerije Uvarova Ruské akademie věd Národní bezpečnosti. Upozorňuji, že na dezinformace mají rusové celé speciální oddělení takže informace je třeba pečlivě filtrovat. Vít]]></description>
			<dc:creator>Vít</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 12:02:45 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-345</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jan Tauš napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-344</link>
			<description><![CDATA[Je neuvěřitelné, koho má Rusko ve vedení, jací volové jako Putin a Medveděv, bez vzdělání, hloupí ruští medvědi, kteří se ani za 50 let od války neprobudili, opakují kroky Hitlera z 40.let, anektují území, která jim nepatří pod záminkou ochrany svých obyvatel, z bývalých osvoboditelů se stávají váleční agresoři zabírající nová území, vyhrožují všem zastaralou válečnou technikou a myslí si, že mohou vše a bez trestu. Místo toho, aby dbali o zvyšování vědomostí svých obyvatel, vědců, vykopali Patom a sledovali svou technickou vyspělost, hlupáci, vyhrožují světu jako další zrůda Kim Čong Un světu třetí světovou válkou. Kde to žijeme? Lidstvo se neponaučí ze svých chyb a zahyne. Pořád jsou tu nové Čingischáni, Hitlerové a Putinové.]]></description>
			<dc:creator>Jan Tauš</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 08:15:08 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-344</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-343</link>
			<description><![CDATA[Ahoj, musím Ti oponovat, kdyby tomu tak bylo, radioaktivita na povrchu by byla také velmi vysoká, ale je naopak několikrát nižší než je standard. To znamená, že ani po 100m se příliš nezvýší, jde jen o to, zda forma a typ záření je klasická, jde zřejmě o stejné záření, které je v generátorech pod kotly a kde člověk zakrátko zemře nebo aspoň onemocní. Nemusí jít o pozemský obohacený uran 235 ale o neznámý prvek z jiné planety třeba pojmenovaný po mně Honzinium s daleko vyššími parametry, vlastnostmi výkonnosti. Prostě se to MUSÍ vykopat, jasné? Honza]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Mon, 07 Apr 2014 07:49:57 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-343</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Vláďa napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-341</link>
			<description><![CDATA[To tvrdé jádro je silně radioaktivní, nelze to vykopat. Je to něco jako "Černobyl" bez sarkofágu.]]></description>
			<dc:creator>Vláďa</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 06 Apr 2014 19:45:04 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-341</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Franta napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-128</link>
			<description><![CDATA[Nikomu se tady nechce makat, potřebuješ sudy vodky, pušky na medvědy, ani se nevyspíš, natož postavit hornickou věž a kutat. Ukradnou Ti i prkna pod prdelí, co na nich budeš ležet. Nejedu]]></description>
			<dc:creator>Franta</dc:creator>
			<pubDate>Wed, 27 Nov 2013 17:01:26 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-128</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Honza napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-125</link>
			<description><![CDATA[Nezvládli bychom sestavit skupinu lidí, co něco znají a jsou fyzicky zdatní, abychom to odkryli? Jak složité jsou poměry v oblasti s úřady? Kdo tady vládne a má hlavní slovo? Je někdo, kdo tam nebo v okolí byl? Seženeme investora? Pár starých náklaďáků a bagr jistě seženeme z uloženek Armády, lidi tam budou, má někdo zájem o pečlivou přípravu a útok na Patom? Vyhrabeme to? Z hory kamení uděláme silnici k civilizaci. Kdyby někdo měl zájem nebo nápad, napište mi na taawin@taawin.cz]]></description>
			<dc:creator>Honza</dc:creator>
			<pubDate>Fri, 22 Nov 2013 19:44:55 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-125</guid>
		</item>
		<item>
			<title>Jan Tauš napsal:</title>
			<link>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-26</link>
			<description><![CDATA[Nechápu, jak může Putin či Medveděv klidně spát, když mu v zemi leží neporušený tunguzský koráb, který poté, co odhodil ve výši jaderný pohon, který nad tunguzkou explodoval poté, co několikrát oblétl Zemi, aby si vybral dobré místo k uložení, se pěkně zavrtal a dodnes jeho energetické zdroje pracují. Kdyby to odtěžili, zpracovali na silnici do Bodajba, byli by první u mimozemské technologie za pár šupů. Místo toho dávají miliardy do zastaralé vojenské techniky, když pod nohami jim leží něco, co by je okamžitě vystřelilo na špici všech technologií. Je mi hanba, v jaké době a mezí jakými lidmi žiji. Sám bych to šel rukama vyházet. Honza]]></description>
			<dc:creator>Jan Tauš</dc:creator>
			<pubDate>Sun, 26 May 2013 20:01:28 +0000</pubDate>
			<guid>http://www.novakoviny.eu/archiv/zahady/410-patom-krater-zahady-sibir#comment-26</guid>
		</item>
	</channel>
</rss>
